بیا بامن







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com


نظرات شما عزیزان:

چکاوک
ساعت19:26---15 شهريور 1392
داره می باره بارون و تو نيستی...

حالا هر کی...
ساعت18:05---24 مرداد 1392
سلام خوبی؟؟ خواستم انتقاد کنم که چرا چیزی اپ نکردی بعدش یادم اومد که معذوری ....خسته نباشی ...ولی خب یه چیزی هم اپ کن که انگیزه داشته باشیم بیاییم وبلاگت ....

رضا
ساعت18:46---3 دی 1391
سلام وبلاگ خوبی دارن ولی متونش رو باید تغییر بدین چون فقط شعر مینویسین ولی در کل خوبه دستتون درد نکنه روزت خوش

حميد
ساعت23:06---21 مهر 1391
قشنگ بود داداش اميد ولي كاش خودتم قشنگ بيدي جيگر جان موفق باش

مصطفی
ساعت6:50---7 شهريور 1391
سلام
وبلاگ جالبی داری، به منم یه سری بزن اگه خواستی منو با عنوان "همه چی" لینک کن بعد تو قسمت نظرات بگو تا لینکت کنم
ممنون


درنا
ساعت23:02---2 مرداد 1391
سلام رفیییییییییییییییییییییییییییی ییق

mehrnaz
ساعت20:08---8 تير 1391
هروقت به وبت سر میزنم تا چند روز چشمام نمیبینند اخه چطوری اذت خواهش کنم یکم سلیقه به خرج بده با چند رنگ مطلب مینویسی؟
پاسخ:اولا مرسی که به وبم که نه وب خودتون سر میزنید دوما مرسی از انتقادتون وسوما چشم شما تعیین کنید با کدوم رنگ بنویسم من از همون رنگ استفاده میکنم...راستی شایدم نمره چشمتون پایینه میخوایین تقصیرشو بندازین رو گردن رنگای انتخابی من..ههههههههههه


tarafdarane sardar
ساعت20:03---8 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar az khanande haye kam seno sale montazeretonim shayad baham hamkari kardim haaaaaa .. az tarafe tarafdaran sardar link vase download ahangaye aga sardar ham darim

سیامک
ساعت23:03---8 ارديبهشت 1391


سلام
وب باحالي داري
به من سر بزن نظرتو راجبه تبادل لينك بهم بگو خوشحال ميشم
منتظـــــــــــــــــــــــر ماااااااااا



sahar
ساعت14:08---30 فروردين 1391
سلام رفیق
وبلاگ قشنگی داری ......منتظر گذاشتن مطلبای جدیدت هستم
ارزومند ارزوهای قشنگت سحر


sahar
ساعت14:05---30 فروردين 1391
با توام ای کهنه رفیق یاد ایام قشنگی که گذشت کنج قلبم گرم است تو مرا یاد کنی یا نکنی من بیادت هستم.روزگارت خوش باد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هدایت محمودی در 16:27 | |